Tuesday 14 August 2018

PENGEDAR SHAKLEE SEGAMAT:SUPPLEMEN DETOX SHAKLEE

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Pengedar Shaklee Segamat:Supplemen Detox Shaklee






Apa itu detox..?.Ramai yang tak tahu detox itu apa..Detox adalah proses pengeluaran racun dari dalam tubuh badan kita.Racun ini merupakan lemak-lemak yang ada di dalam tubuh badan.Supplemen Detox Shaklee dapat mengatasi masalah detox .

Jika kita terus menerus mengambil makanan  yang tidak sihat,organ badan kita akan rosak dan metabolisma pembakaran lemak tak dapat bekerja dengan baik.Supplemem Detox Shaklee dapat mengatasi masalah detox ini..

Maka dari itu,pembakaran metabolisme dalam tubuh  perlu dibantu dengan detox badan kita.Detox juga akan mengeluarkan toksin dalam badan kita melalui pembuangan air kecil&besar,peluh,penafasan dengan menggunakkan empat organ iaitu hati ,usus,ginjal &kulit.

📌Terakhir sekali bagi kita hendak mengamalkan Supplements untuk terus kekal sihat, untuk kecantikkan & untuk merawat masalah kesihatan, TETAPI sayangnya apabila kita amalkan sebarang supplement bagaikan tiada KESANNYA!! BUKAN salah produk tetapi badan kita penuh dengan toksik-toksik yang memperlambatkan kesan-kesan terhadap supplement tersebut..

Bagaimana Cara Mengeluarkan Racun Dari
====================================tTubuh Badan
============
  1. Puasa
  2. Minum air lebih banyak
  3. Lakukan aktiviti yang dapat mengeluarkan keringat
  4. Konsumsi lebih banyak sayur dan buah
  5. Jauhkan kebiasaan yang tidak baik 
  6. Minum air lemon setiap pagi
  7. Kurang konsumsi gula
  8. Cukup tidur
5 item Supplemen Detox Shaklee
======================


1)Alfafa mempunyai pelbagai  nutrien. Alfalfa mempunyai akar sepanjang 6 meter yang masuk ke dalam tanah bagi mencari nutrien dan mineral, manakala daunnya pula mampu mengumpul sejumlah besar klorofil melalui proses fotosintesis. Ia juga mempunyai rangkaian nutrien yang sangat luas, termasuk kalsium, fosforus, zat besi, magnesium, klorofil, bioflavonoids, mineral serta vitamin.

 2)Herba lax

Campuran proprietari yang dipertingkatkan dan ditambah lagi dengan daun sena, di mana secara tradisinya ia digunakan sebagai laksatif semula jadi, Herblax berkebolehan membantu ketidakaturan yang berlaku pada tempoh tertentu. Ia menggalakkan pergerakan usus untuk memperbaiki proses pembuangan semula jadi tubuh.

3)Peppermint-Ginger Plus

Membekalkan herba semula jadi seperti pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk membantu melegakan serta meredakan sistem penghadaman anda.



4)DTX Complexset detox shaklee 4

Formulasi unik hasil ekstrak benih milk thistle, cendawan reishi, skizandra cinensis, dandelion, kekunyit, dan articok, DTX Complex adalah tonik yang direka khas bagi memberi sokongan nutrisi untuk hati berfungsi secara sihat dengan cara melindungi serta memastikan kebolehan tubuh manusia berfungsi seperti normal dalam mengekalkan hati yang sihat.



5)Vivix promosi-vivix

Ramuan lazat yang kaya dengan polifenol, iaitu sejenis phytokimia berasaskan dari tumbuhan yang membantu menjaga kepentingan sel anda. Vivix dihasilkan dari campuran botanic Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberry Eropah dan Lobak ungu. Campuran proprietari kami adalah berasaskan anggur muscadine menggunakan proses ekstrak yang berpaten.












Supplemen Detox Shaklee ini pasti dapat membantu organ-organ detoks anda melakukan proses detoks dengan lebih baik, kata orang tak kenal maka tak cinta, cuba dulu baru akan jatuh cinta dengan perubahan yang dirasai. Pembelian dari saya layak menerima konsultasi lengkap step by step bagaimana untuk consume Supplemen Detox Shaklee ini dan aturan menu cadangan detox untuk hasil optimum.

PROGRAM 7 HARI DETOX CARA SHAKLEE & TESTIMONIAL







INGAT SHAKLEE
INGAT AHLIA HANAFI
JOM JAGA KESIHATAN😍


Bagaimana untuk hubungi saya?
Klik di link dibawah ini untuk sebarang pertanyaan👇👇👇



Mengapa mesti memilih Shaklee

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
 Terbukti Berkesan
 Terbukti Semulajadi
 Terbukti Selamat
 Harga Mampu Milik
 Halal

Saya doakan kesihatan anda bertambah lebih baik, kita berusaha merawat Allah jualah yang menyembuhkan.





COD SEGAMAT, JALAN TEMENGGUNG, BERATA, LUBUK BATU, GEMEREH, KG TASIK ALAI, BULOH KASAP, TAMAN SERI SERULING, TAMAN SERULING, TAMAN MEWAH, TAMAN REBANA, TAMAN MUHIBAH, BATU ANAM, TAMAN YAYASAN, KG JABI, JALAN PEMUDA, SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI

~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~
♡♡Ahlia Hanafi
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 1117892]
♡♡ Contact No : 019-7701358
♡♡ Email : ahliahanafi@gmail. om
♡♡Facebook: Ahlia Hanafi
Blog:www.ahzvitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

CARA PENGAMBILAN OSTENUTRIX SHAKLEE

Pengedar Shaklee Segamat:Cara Pengambilan OSTENUTRIX Shaklee Assalammalaikvvum Dan Salam Sejahtera Blog Kali ini saya nak kongsi...