Thursday 16 August 2018

PENGEDAR SHAKLEE SEGAMAT:PROMO VIVIX BULAN OGOS 2018



Assalammualaikum dan salam sejatera..

Salam satu Malaysia..buat anda yang sudi membaca blog ini..semoga dalam keadaan sihat sejahtera..Bulan ogos ini Shaklee menawarkan promo vivix bulan ogos 2018 yang sangat-sangat best untuk korang grab.

Promo vivix bulan  ogos 2018 Shaklee menawarkan penjimatan vivix yang sangat-sangat hebat untuk bulan ini.Buy 6 Vivix free 1(free membership) dan beli 2 botol free 5% (free membership).

Nak share sikit,pengalaman yang best bila dapat jual Vivix..teruja sangat..yelah baru je join bisnes nie dah dapat coustemer nak beli vivix dan join Shaklee.

Pengalaman ibu sendiri yang makan Vivix memang teruja sangat..Kesihatan ibu semakin baik bila mengamalkan makan vivix dengan asbabnya vivix ini kadar kolesterol,gula dalam darah ibu terkawal..Syukur sangat-sangat.Ibu saya sekarang berumur 70 tahun.

Apa itu Vivix
============

Vivix merupakan tonik campuran polifenol yang telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel, termasuk membantu melindungi dan membaikki kerosakan DNA,mempengaruhi pengawalatur genetik untuk jangka hayat sel, membantu penghasilan tenaga dari mitokondria dan melambatkan pembentukan protein AGE.

Vivix merupakan makanan tambahan seperti sirap yang terhasil dari kandungan anggur muscadine, purple carrot, elderberry dan polygonum.Didalam vivix terdapat ramuan yang dipanggil RESVERATROL.

Mengikut kajian klinikal, Resveratrol sangat penting untuk memelihara DNA sel yang rosak akibat radikal bebas. Radikal bebas merupakan atom yang tidak stabil yang terhasil disebabkan pencemaran, cahaya matahari dan pembakaran lemak dalam badan. Ianya boleh menyebabkan pelbagai penyakit kronik.

PROMO OGOS




INGAT SHAKLEE
INGAT AHLIA HANAFI
JOM JAGA KESIHATAN😍


Bagaimana untuk hubungi saya?
Klik di link dibawah ini untuk sebarang pertanyaan👇👇👇



Mengapa mesti memilih Shaklee

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
 Terbukti Berkesan
 Terbukti Semulajadi
 Terbukti Selamat
 Harga Mampu Milik
 Halal

Saya doakan kesihatan anda bertambah lebih baik, kita berusaha merawat Allah jualah yang menyembuhkan.





COD SEGAMAT, JALAN TEMENGGUNG, BERATA, LUBUK BATU, GEMEREH, KG TASIK ALAI, BULOH KASAP, TAMAN SERI SERULING, TAMAN SERULING, TAMAN MEWAH, TAMAN REBANA, TAMAN MUHIBAH, BATU ANAM, TAMAN YAYASAN, KG JABI, JALAN PEMUDA, SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI

~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~
♡♡Ahlia Hanafi
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 1117892]
♡♡ Contact No : 019-7701358
♡♡ Email : ahliahanafi@gmail. om
♡♡Facebook: Ahlia Hanafi
Blog:www.ahzvitamin.blogspot.com

2 comments:

  1. Vivix dapat membantu dalam memperbaiki sel rosak, saya telah merasainya..memang ajaib ia sembuh 2 minggu dengan amalkan vivix jari saya yang bernanah kembali sedia kala pulih

    ReplyDelete
  2. Sngat menajubkan...degan kuasa Allah..Segala penyakit semua datang dari Allah..kita usaha untuk merawatnya..cegah penyakit sebelom datang nya sakit..jom kita jihat untuk kesihatan

    ReplyDelete

CARA PENGAMBILAN OSTENUTRIX SHAKLEE

Pengedar Shaklee Segamat:Cara Pengambilan OSTENUTRIX Shaklee Assalammalaikvvum Dan Salam Sejahtera Blog Kali ini saya nak kongsi...