Tuesday 21 August 2018

PENGEDAR SHAKLEE SEGAMAT:PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Pengedar Shaklee Segamat:Pengedar Shaklee Kawasan.

Hai...assalammualaikum saya nak kenalkan  diri saya..Saya  Ahlia Hanafi Pengedar Shaklee Kawasan Segamat..Saya hanya surirumah sepenuh masa.Saya dah  mula kenal Shaklee pada tahun 2013..Datangnya minat saya untuk bisnes pada bulan 9 tahun 2017.

Saya Sid di bawah Team The Winners Circle di bawah ID:1117892.Bagi anda yang ingin membeli produk Shaklee,saya Pengedar Shaklee Kawasan Segamat anda akan menerima konsultasi percuma dari saya berkaitan cara pengambilan vitamin,cara bagaimana nak mulakan bisnes dan lain-lain.

Shaklee ada mengadakan kelas-kelas bagi sesiapa yang berminat join Shaklee di bawah team-team shaklee.Saya pernah menghadiri kelas yang di adakan oleh team-team Shaklee sendiri.



Jika anda memerlukan perkhidmatan Cod(Cash On Delivery) di sekitar Bandar Segamat,IOI,Bandar Putra,Taman Bendahara,Uitm Segamat,Taman  Yayasan,Buloh Kasap,Batu Anam.Boleh hubungi Ahlia Hanafi seperti nombor dibawah👇👇👇.

Bagi anda yang baru nak join bisnes Shaklee dengan keahlian Shaklee sahaja anda dah boleh mulakan bisnes..Keahlian hanya serendah $75 sahaja..anda dah boleh mulakan bisnes..


Menariknya saya dengan bisnes Shaklee produk Shaklee di jamin halal dn diiktiraf antarabangsa.Seluruh dunia ada produk Shaklee.Shaklee dah bertapak lamanya, selama 100 tahun lebih.Antara negara-negara yang ada Shaklee seperti Canada,Mexico,Taiwan,Usa,Japan,China, Indonesia dan Malaysia.

Menariknya Shaklee ini,order boleh dibuat melalui call atau online.Semuanya hanya dihujung jari.Semua urusan jual beli Shaklee uruskan..terus ke alamat pelanggan.



K

INGAT SHAKLEE
INGAT AHLIA HANAFI
JOM JAGA KESIHATAN😍


Bagaimana untuk hubungi saya?
Klik di link dibawah ini untuk sebarang pertanyaan👇👇👇



Mengapa mesti memilih Shaklee

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
 Terbukti Berkesan
 Terbukti Semulajadi
 Terbukti Selamat
 Harga Mampu Milik
 Halal

Saya doakan kesihatan anda bertambah lebih baik, kita berusaha merawat Allah jualah yang menyembuhkan.





COD SEGAMAT, JALAN TEMENGGUNG, BERATA, LUBUK BATU, GEMEREH, KG TASIK ALAI, BULOH KASAP, TAMAN SERI SERULING, TAMAN SERULING, TAMAN MEWAH, TAMAN REBANA, TAMAN MUHIBAH, BATU ANAM, TAMAN YAYASAN, KG JABI, JALAN PEMUDA, SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI

~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~
♡♡Ahlia Hanafi
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 1117892]
♡♡ Contact No : 019-7701358
♡♡ Email : ahliahanafi@gmail. om
♡♡Facebook: Ahlia Hanafi
Blog:www.ahzvitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

CARA PENGAMBILAN OSTENUTRIX SHAKLEE

Pengedar Shaklee Segamat:Cara Pengambilan OSTENUTRIX Shaklee Assalammalaikvvum Dan Salam Sejahtera Blog Kali ini saya nak kongsi...