Friday 3 August 2018

PENGEDAR SHAKLEE SEGAMAT:KENAPA SAYA MEMILIH SHAKLEE?



Assalammualaikum dan Salam Sejatera..

Pengedar Shaklee Segamat:Kenapa Saya Memilih  Shaklee?

Produk Shaklee berada dipasaran lebih daripada 50 tahun.Mula-mula tidak kenal apa itu Shaklee dan Knapa Saya Memilih Shaklee..??

Saya jatuh cinta dengan Produk Shaklee ini sebab Shaklee amat teliti dalam menjamin kualiti dan mutu keberkesanan bagi setiap produk.Kenapa Saya Memilih Shaklee?

Mula-mula saya kenal produk Shaklee ini daripada adik saya sendiri..iaitu Noor Ain binti Osman yang merupakan Sid dalam Shaklee ini.Dia banyak menceritakan kelebihan-kelebihan produk Shaklee ini.





Bezanya, produk yang berada dipasaran kebanyakkannya ada campuran dengan bahan-bahan kimia..tak banyak cikit mesti ada..Produk Shaklee ini selamat di gunakan oleh semua lapisan masyarakat..


Keberkesanannya telah terbukti dan pemilihan bahan-bahan semula jadi yang paling halus dan tulen sehinggalah bukti sains dan makmal yang terdapat lebih daripada 100 bahan kajian penerbitan.


Set yang mula-mula saya gunakkan dalam produk Shaklee adalah Ostematrik dan performance drink.

Dimana,produk ini saya mula makan pada tahun 2013.Masa tu saya baru bersalin anak no 2..

Dalam tempoh bersalin itu badan saya kelihatan letih..Saya perlu berulang alik  dari wad 10 ke wad 12..di mana jarak antara wad 10 dan wad 12 terlalu jauh..


Masa tu anak saya diletakkan di wad 12
atas faktor kesihatan.Saya mula mencuba minum performance drink dimana ia membekalkan tenaga pada saya dan saya kelihatan bertenaga.


Ostematrik pula membantu masalah sembelit selepas bersalin dan alhamdulillah selepas makan ostematrik masalah sembelit saya pun tiada lagi.Sejak dari itu saya mula jatuh cinta dengan produk Shaklee.

Dari mula-mulanya makan sahaja sehinggalah Shaklee menjadi pilihan bisnes saya..


INGAT SHAKLEE
INGAT AHLIA HANAFI
JOM JAGA KESIHATAN😍


Bagaimana untuk hubungi saya?
Klik di link dibawah ini untuk sebarang pertanyaan👇👇👇



Mengapa mesti memilih Shaklee

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
 Terbukti Berkesan
 Terbukti Semulajadi
 Terbukti Selamat
 Harga Mampu Milik
 Halal

Saya doakan kesihatan anda bertambah lebih baik, kita berusaha merawat Allah jualah yang menyembuhkan.





COD SEGAMAT, JALAN TEMENGGUNG, BERATA, LUBUK BATU, GEMEREH, KG TASIK ALAI, BULOH KASAP, TAMAN SERI SERULING, TAMAN SERULING, TAMAN MEWAH, TAMAN REBANA, TAMAN MUHIBAH, BATU ANAM, TAMAN YAYASAN, KG JABI, JALAN PEMUDA, SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI

~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~
♡♡Ahlia Hanafi
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 1117892]
♡♡ Contact No : 019-7701358
♡♡ Email : ahliahanafi@gmail. om
♡♡Facebook: Ahlia Hanafi
Blog:www.ahzvitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

CARA PENGAMBILAN OSTENUTRIX SHAKLEE

Pengedar Shaklee Segamat:Cara Pengambilan OSTENUTRIX Shaklee Assalammalaikvvum Dan Salam Sejahtera Blog Kali ini saya nak kongsi...