Wednesday 10 June 2020

BELI VIVIX UNTUK AYAH

Pengedar Shaklee Segamat:Beli Vivix Untuk Ayah

Setiap orang mempunyai ayah. Tapi bagai mana kita bahagiakan orang yang kita sayang.

Saya nak share dengan anda kakak nie hadiahkan vivix untuk ayahnya kerana  harga bukan nilainya.
Sebelum ni beli 8 botol, hari ni beli 6 botol #vivix

Jumlah pun dah cecah RM2000 lebih.

Jom dengar apa kata beliau tentang vivix

Tak bagus takkan orang sanggup invest beli betul tak?????



Vivix merupakan minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.

Kejayaan Revolusi Dari Shaklee

Selama lebih 100 tahun, Shaklee sentiasa mendahului masa, berinovasi melalui sains dan menggunakan alam semulajadi dengan penemuan unggul yang kini menjadi sebahagian daripada kehidupan seharian kita.  Inovasi berterusannya telah membawa kepada Vivix, satu kejayaan revolusi dalam kesihatan.

Campuran Sempurna Polifenol

Selain buah anggur Muscadine yang amat berkuasa, ia juga dicampurkan dengan Rejuvetrol yang sedang dipatenkan iaitu campuran Ekstrak Knotweed Jepun, Ekstrak Lobak Ungu dan Ekstrak Eldeberi Eropah untuk meningkatkan keberkesanan dan memberikan spektrum perlindungan yang lebih luas.  Shaklee menggunakan proses ekstrak yang dipatenkan untuk mengekalkan kuasa antioksidan dan polifenol supaya anda boleh hidup sihat dan bertenaga dengan minuman botani yang lazat ini!

Testimoni








No comments:

Post a Comment

CARA PENGAMBILAN OSTENUTRIX SHAKLEE

Pengedar Shaklee Segamat:Cara Pengambilan OSTENUTRIX Shaklee Assalammalaikvvum Dan Salam Sejahtera Blog Kali ini saya nak kongsi...