Wednesday 24 June 2020

SEDIKIT PENGKONGSIAN DARI DR NORMAN

Pengedar Shaklee Segamat:Sedikit Pengkongssian Dari Dr Norman

Assalammualaikum dan salam sejahtera


Sedikit pengkongsian dari Dr Norman sekadar berkongsi pengalaman melalui perjalanan ilmu Nutritional Medicine ini...

Seorang doktor pakar jantung tak semestinya ambik ubat jantung yang di beri kepada pesakitnya... Sedikit pengkongsian dari Dr Norman. 

Begitu juga pakar Nefrologi tidak akan membuat  Hemodialis  kepada diri sendiri sebagaimana yang di preskripsi kepada pesakit buah pinggang ..

begitu juga pakar onkologi tidak akan membuat kimoterapi ke atas dirinya sendiri...

Tetapi kebanyakan doktor yang belajar Nutritional Medicine atau Functional Medicine..
akan mengamalkan ilmu perubatan yang mereka pelajari kepada diri mereka sendiri... itu lah perbezaan utamanya.. basicly.. We Walk The Talk..

Kesannya kepada diri sendiri boleh kita rasakan sendiri... dahulu saya mengalami masalah berat badan, hypertension dan pre diabetic...

Alhamdulillah... selepas mengamalkan ilmu pemakanan dan pengambilan suplemen yang sesuai secara konsisten... kesan dalaman dan perubahan luaran sangat ketara dan terbukti berkesan..
saya tidak pernah mengambil apa-apa ubat untuk merawat penyakit kronik ini... hanya dengan pemakanan sihat dan suplemen sahaja...

saya tidak bimbang suplemen merosakkan buah pinggang kerana saya tahu apa yang saya  ambil... kerana saya belajar ilmunya..

kerana itulah saya menyampaikan kepada masyarakat... BUKAN kerana saya jual apa-apa produk suplemen... tetapi saya ingin berkongsi ilmu kesihatan yang sebenarnya...

Tuduhan sesetengah pihak bahawa saya promote suplemen kerana saya jual produk adalah satu tuduhan tak berasas... dan takde pun saya promote apa-apa produk di Page ini...

Sebaik-baik manusia adalah yang memberi manfaat kepada orang lain... Insyaallah... itu lah matlamat hidup kita ini.. semoga mendapat redha Allah... insyaallah

#drnorman #infosihat #akumenulisbukankernanama
#NutritionalMedicine




Cuma RM35 sahaja untuk jadi ahli, automatik dapat harga murah untuk semua vitamin.


BAGAIMANA NAK BELI SHAKLEE PADA HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Klik untuk daftar sebagai Ahli Shaklee
==========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp
K

INGAT SHAKLEE
INGAT AHLIA HANAFI
JOM JAGA KESIHATAN😍

Bagaimana untuk hubungi saya?
  • Klik di link dibawah ini untuk sebarang pertanyaan👇👇👇



 Anda boleh DAFTAR AHLI SHAKLEE sekarang!

Mengapa mesti memilih Shaklee

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
 Terbukti Berkesan
 Terbukti Semulajadi
 Terbukti Selamat
 Harga Mampu Milik
 Halal

Saya doakan kesihatan anda bertambah lebih baik, kita berusaha merawat Allah jualah yang menyembuhkan.































No comments:

Post a Comment

CARA PENGAMBILAN OSTENUTRIX SHAKLEE

Pengedar Shaklee Segamat:Cara Pengambilan OSTENUTRIX Shaklee Assalammalaikvvum Dan Salam Sejahtera Blog Kali ini saya nak kongsi...