Tuesday 8 December 2020

Keistimewaan Vivix Dalam Kesuburan Suami Isteri

 Pengedar Shaklee Segamat:Keistimewaan Vivix Dalam Kesuburan Suami Isteri


Assalammualaikum dan salam satu malaysia

Lama tak tulis blog mengenai vivix.Ramai yang nak tahu apa itu vivix dan apa fungsi vivix ini kepada pengguna.Tajuk entri saya hari ini keistimewaan Vivix dalam kesuburan suami isteri.

Jom kita baca dulu apa itu vivix dan apa keistimewaan Vivix dalam kesuburan suami isteri.

Vivix merupakan makanan tambahan seperti sirap yang terhasil dari kandungan anggur muscadine, purple carrot, elderberry dan polygonum.Didalam vivix terdapat ramuan yang dipanggil RESVERATROL.

Mengikut kajian klinikal, Resveratrol sangat penting untuk memelihara DNA sel yang rosak akibat radikal bebas. Radikal bebas merupakan atom yang tidak stabil yang terhasil disebabkan pencemaran, cahaya matahari dan pembakaran lemak dalam badan. Ianya boleh menyebabkan pelbagai penyakit kronik.

Vivix merupakan penemuan terbaharu daripada Shaklee. Vivix adalah produk supplemenn yang kaya dengan antioksidan untuk melawan penuaan hingga ke peringkat sel. Vivix lebih dikenali sabagai minuman botani anti penuaan terbaik.

Vivix adalah minuman berasaskan empat campuran botani terpilih. Formula lazat yang kaya dengan polifenol, yang tergolong dari kumpulan Fitokimia berasaskan tumbuhan membantu dalam menjaga kesihatan sel badan.






Vivix Shaklee:

 Semulajadi
 Berpaten
 Ramuan utama telah dikaji secara klinikal
 Eksklusif hanya di Shaklee


Antara sebab tidak kesuburan suami dan isteri:


Suami:-

1. Bilangan sperma kurang
2. Sperma tidak aktif dan lemah
3. Kurang tenaga dan mudah letih
4. Tidak ada nafsu ( ops! Hehe info benar ya!)

 Isteri:-

1. Masalah kitaran haid yg tidak teratur
2. Masalah telur tidak matang
3. Obesiti dan lanjut usia
4. Masalah sistem reproduktif (fibroid, CYST, kanser rahim)









VIVIX SHAKLEE

1. Membaiki dan melindungi sel
Fungsi  terbaik vivix ialah membaiki dan melindungi sel dari dirosakkan oleh radikal bebas. bukan bermakna sel kita tak rosak terus jika kita ambil vivix, tetapi kadar kerosakan itu diperlahankan dan dapat dilindungi oleh resvertrol dan polyphenol yg tinggi dalam vivix. Percaya atau tidak, tapi inilah fungsi vivix yang tidak didapati dalam supplemen lain.

2. Mempertahankan dan mengawal genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur sel. Dalam satu penemuan utama dalam ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

3. Memberi tenaga kepada sel (mitokondria)
Satu lagi tindakan hebat vivix ialah dipanggil mitokondria ataupun penjana tenaga kepada sel. Mitokondria mempengaruhi prestasi sel. Jika kecekapan mitokondria menurun, prestasi sel juga akan memendekkan usia sel. Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan  Meningkat prestasi sel dan melambatkan penghasilan protien AGE

AGE (Advance Glycation End products) adalah bahan akhir hasil daripada diproses oleh sel badan. Ia sgt mebahaya dan merosakkan pada tahap selular.

4.Mencegah pembentukan protein AGE

Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.







Cuma RM35 sahaja untuk jadi ahli, automatik dapat harga murah untuk semua vitamin.


BAGAIMANA NAK BELI SHAKLEE PADA HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Klik untuk daftar sebagai Ahli Shaklee
==========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp


K

INGAT SHAKLEE
INGAT AHLIA HANAFI
JOM JAGA KESIHATAN😍

Bagaimana untuk hubungi saya?
  • Klik di link dibawah ini untuk sebarang pertanyaan👇👇👇



 Anda boleh DAFTAR AHLI SHAKLEE sekarang!

Mengapa mesti memilih Shaklee

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
 Terbukti Berkesan
 Terbukti Semulajadi
 Terbukti Selamat
 Harga Mampu Milik
 Halal

Saya doakan kesihatan anda bertambah lebih baik, kita berusaha merawat Allah jualah yang menyembuhkan





No comments:

Post a Comment

CARA PENGAMBILAN OSTENUTRIX SHAKLEE

Pengedar Shaklee Segamat:Cara Pengambilan OSTENUTRIX Shaklee Assalammalaikvvum Dan Salam Sejahtera Blog Kali ini saya nak kongsi...