Monday 6 July 2020

MANFAAT VITAMIN E UNTUK RAMBUT

Pengedar Shaklee Segamat:Manfaat Vitamin E untuk rambut


Assalammualaikum dan salam sejahtera



Entri hari ini saya nak share manfaat vitamin e untuk rambut.Kebiasaan kita dengar vitamin e untuk kulit..tapi vitamin e pun boleh untuk rambut..

Jom kita baca info vitamin e dan apa manfaat vitamin e untuk rambut.




Tahukah anda yang vit E400iu plus selenium ni merupakn anti oxida yg kuat yg mampu mencegah sel2 darah dari 'oxidised'(bila sel terdedah kpd radikal bebas spt bahan kukimia,asap rokok dsb ia rosak dan berlaku mendapan d saluran darah)


Kolestrol yg tinggi masih ok cuma pastikn tinggi ratio HDL bbanding LDL..LDL ni yg menyebabkn arteri jantung tsumbat atau stroke pd otak bila kolestrol ni oxidised.

Kajian d negeri China ke atas 2000 pesakit mendapati pgambilan vit E 400 selama 2 thn akn mgurangkan risiko stroke sebanyak 70%.

Jika diet anda tidak ada vit E dan anda merokok serta stress dan berat badan berlebihan risiko kpd komplikasi jantung dan stroke amat tinggi.


Manfaat vitamin e untuk rambut

1)Menstimulasi pertumbuhan rambut

Kandungan antioksidannya dapat melancarkan sirkulasi darah ke semua bagian yang ada di kepala, bahkan sampai ke kulit kepala. Kulit rambut yang sehat dapat memperbaiki pertumbuhan rambut menjadi lebat dan sehat.

2. Mempertahankan kilau rambut

Selain memperbaiki jaringan dan struktur rambut, vitamin E juga dapat memperbaiki jaringan, sehingga rambut menjadi lebih berkilau dan lebih sehat. Anda bisa mengkombinasikan minyak rambut vitamin E beberapa bahan alami, dan lakukan pijat dari atas ke bawah untuk merelaksasi dan mendapatkan hasil yang baik.

3. Solusi rambut bercabang

Rambut bercabang bisa menjadi salah satu pertanda rambut Anda mulai rapuh. Vitamin E yang digunakan dalam waktu yang lama pada rambut mampu mengatasi masalah rambut bercabang. Jika Anda ingin lebih efektif lagi, gunakan vitamin E dengan minyak zaitun dan minyak kelapa dengan takaran yang sama. Lalu aplikasikan pada rambut Anda, dengan dipijat perlahan. Memijat membantu melancarkan sirkulasi darah di ke kulit kepala.

4. Memperlambat penuaan rambut

Tanda-tanda penuaan pada kulit dan rambut akan melambat karena antioksidan berfungsi menguatkan dan menyehatkan jaringan tubuh. Anda juga perlu menambahkan vitamin D, agar lebih efektif mencegah munculnya uban.

Testimoni












➡Mahu jadi mamber Shaklee?










Cuma RM35 sahaja untuk jadi ahli, automatik dapat harga murah untuk semua vitamin.


BAGAIMANA NAK BELI SHAKLEE PADA HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Klik untuk daftar sebagai Ahli Shaklee
==========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp


K

INGAT SHAKLEE
INGAT AHLIA HANAFI
JOM JAGA KESIHATAN😍


Bagaimana untuk hubungi saya?
Klik di link dibawah ini untuk sebarang pertanyaan👇👇👇



Mengapa mesti memilih Shaklee

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
 Terbukti Berkesan
 Terbukti Semulajadi
 Terbukti Selamat
 Harga Mampu Milik
 Halal

Saya doakan kesihatan anda bertambah lebih baik, kita berusaha merawat Allah jualah yang menyembuhkan.


Anda boleh DAFTAR AHLI SHAKLEE sekarang!


COD SEGAMAT, JALAN TEMENGGUNG, BERATA, LUBUK BATU, GEMEREH, KG TASIK ALAI, BULOH KASAP, TAMAN SERI SERULING, TAMAN SERULING, TAMAN MEWAH, TAMAN REBANA, TAMAN MUHIBAH, BATU ANAM, TAMAN YAYASAN, KG JABI, JALAN PEMUDA, SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI

~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~
♡♡Ahlia Hanafi
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 1117892]
♡♡ Contact No : 019-7701358
♡♡ Email : ahliahanafi@gmail. om
♡♡Facebook: Ahlia Hanafi
Blog:www.ahzvitamin.blogspot.c.om



Lo




1 comment:

  1. Numpang promo ya Admin^^
    ingin mendapatkan uang banyak dengan cara cepat
    ayo segera bergabung dengan kami di ionpk.club ^_$
    add Whatshapp : +85515373217 || ditunggu ya^^

    ReplyDelete

CARA PENGAMBILAN OSTENUTRIX SHAKLEE

Pengedar Shaklee Segamat:Cara Pengambilan OSTENUTRIX Shaklee Assalammalaikvvum Dan Salam Sejahtera Blog Kali ini saya nak kongsi...