Tuesday 5 May 2020

JOM JOIN BISNES DENGAN SHAKLEE

Assalammualaikum dan salam satu Malaysia

Pengedar Shaklee Segamat:Jom Join  Bisnes Dengan Shaklee

Hai salam perkenalan bagi korang yang belom mengenali saya. Saya Noor Aini Sid di bawah team The Winner Circle.. Kali ini saya nak bercerita serba sedikit macam mana saya boleh#join bisnes dengan Shaklee. 

Pada permulannya saya hanya makan vitamin sahaja.Saya start kenal Shaklee daripada adik saya yang juga Pengedar Shaklee.Saya join Shaklee pada hujung tahun 2013.

Vitamin yang first saya makan ialah performance drink dan ostemtrix. Waktu itu saya melahirkan anak no 2..Keadaan saya waktu itu sangat lemah dan saya kurang tenaga.

Start dari itulah saya hanya beli dan makan sahaja. Masuk tahun ke 4 saya baru join bisnes dengan Shaklee. 


Banyak kelebihan dalam kita join bisnes dengan Shaklee diantaranya kita dapat car bonus,percutian dan umrah bersama Shaklee..

Car Bonus



Umrah


Percutian





Join Shaklee hanya bermodal $35 sahaja.. Murah sangat dah.. Time saya dulu daftar keahlian $75.Memang beza sangat dengan sekarang..

Nak mulakan bisnes tak lah susah sangat.. Kita dibantu oleh team kumpulan. Segala pertanyaan boleh tanya team kumpulan. Setiap kumpulan ada leader yang handle kumpulan.

Kerjasama sesama team amatlah membantu saya dalam bisnes ini..Kita tak perlu modal yang banyak dan stok yang banyak untuk mulakan bisnes.

Semua boleh di buat di online dengan kita pergi ke web shaklee. Semua pengorderan di buat oleh kita dan di submit ke hq dan hq yang uruskan dari segi penghantaran.

Saya dah merasai bonus dengan shaklee..anda bila lagi..Kita usaha lebih kita dapat lebih..

Siapa yang berminat nak join shaklee dan serious dalam bisnes bole wasap saya..Limit 10 orang.. Yang serious bole bagi nama.. Ada team akan guide anda sampai anda berjaya💪💪💪.  Tekan link di bawah.⤵️⤵️⤵️


➡Mahu jadi mamber Shaklee?



Cuma RM35 sahaja untuk jadi ahli, automatik dapat harga murah untuk semua vitamin.


BAGAIMANA NAK BELI SHAKLEE PADA HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Klik untuk daftar sebagai Ahli Shaklee
==========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp


K

INGAT SHAKLEE
INGAT AHLIA HANAFI
JOM JAGA KESIHATAN😍


Bagaimana untuk hubungi saya?
Klik di link dibawah ini untuk sebarang pertanyaan👇👇👇



Mengapa mesti memilih Shaklee

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
 Terbukti Berkesan
 Terbukti Semulajadi
 Terbukti Selamat
 Harga Mampu Milik
 Halal

Saya doakan kesihatan anda bertambah lebih baik, kita berusaha merawat Allah jualah yang menyembuhkan.





COD SEGAMAT, JALAN TEMENGGUNG, BERATA, LUBUK BATU, GEMEREH, KG TASIK ALAI, BULOH KASAP, TAMAN SERI SERULING, TAMAN SERULING, TAMAN MEWAH, TAMAN REBANA, TAMAN MUHIBAH, BATU ANAM, TAMAN YAYASAN, KG JABI, JALAN PEMUDA, SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI

~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~
♡♡Ahlia Hanafi
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 1117892]
♡♡ Contact No : 019-7701358
♡♡ Email : ahliahanafi@gmail. om
♡♡Facebook: Ahlia Hanafi
Blog:www.ahzvitamin.blogspot.c.om











1 comment:

  1. Seronoknya business Shaklee dapat banyak peluang melancong

    ReplyDelete

CARA PENGAMBILAN OSTENUTRIX SHAKLEE

Pengedar Shaklee Segamat:Cara Pengambilan OSTENUTRIX Shaklee Assalammalaikvvum Dan Salam Sejahtera Blog Kali ini saya nak kongsi...