Sunday 5 April 2020

KEBAIKAN OMEGA GUARD SHAKLE

PENGEDAR SHAKLEE SEGAMAT:KEBAIKAN OMEGA GUARD SHAKLEE



Assalammualaikum dan salam satu Malaysia

Pengedar Shaklee Segamat:Kebaikan Omega Guard  Shaklee


Hai korang.. Hari ini saya nak share pengalaman saya makan omega guard shaklee.. #kebaikan omega guard Shaklee. Vitamin omega Guard shaklee ini berbeza dengan omega(minyak ikan) yang berada dipasaran yang pernah saya jumpa.

Omega guard shaklee ini sangat-sangat selamat dan ia diperbuat daripada bahan-bahan yang semulajadi... Ianya daripada Ikan merah dari laut dalam.

Pengalaman saya makan omega ini waktu saya berpantangkan anak no 3.Waktu itu saya  mengalami masalah buasir yang agak teruk jugalah.. Mengalami bengkak di bahagian dubur dan keadaan belarutan selama seminggu.

Keadaan saya waktu itu amatlah tidak selesa.. Nk duduk pun tak bole.. Serba  sebi tak kena. Doctor ada bagi ubat buasir.. Untuk surutkan bengkak. Yang pil dan yang masuk ikut dubur pun ada.

Ubat tu taklah membantu saya.. Saya naik buntu memikirkan macam mana keadaan saya baik macam biasa.

Saya bertanya dengan adik saya yang merupakan sid saklee..vitamin apa yang bole membantu sakit saya ini.Adik saya cadangkan ambil omega guard shaklee..#kebaikan omega guard Shaklee.

Waktu itu saya tak fikir panjang.. Saya pun dapatkan omega guard Shaklee.. Selama saya makan omega itu selama seminggu..alhamdulillah bengkak saya semakin berkurangan.

Ternyata omega guard Shaklee ini amatlah bagus dah terbukti keberkesanannya.Ia bukan sahaja khusus untuk masalah darah ringgit, kolesterol malah bagus untuk masalah-masalah yang lain.


Jom kita baca info berkaitan
dengan omega guard Shaklee⤵️⤵️⤵️

#MINYAK IKAN OMEGA

24 Manfaat Omega 3 Dalam Omega Guard Shaklee

1.  Omega 3 mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon PMS wanita

2.  Melicinkan kulit dan kelihatan kemerah-merahan

3.  Mencegah salur darah dari tersumbat

4.  Omega 3 dapat mengelakkan strok

5.  Mengekalkan tekanan normal darah

6.  Membantu mengurangkan ketegangan
urat leher

7.  Mengurangkan sakit kepala

8.  Merendahkan kolestrol

9.  Omega 3 dapat mencegah pembekuan darah dalam badan

10. Kekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL

11. Mengawal masalah obesiti

12. Mengurangkan risiko penyakit jantung

13. Sangat bagus untuk ibu hamil - membantu tumbesaran dan perkembangan
      otak janin

14. Meningkatkan perkembangangan memori janin dan kanak-kanak

15. Meningkatkan sistem imun tubuh dan sangat bagus untuk kesihatan kanak-kanak

16. Membantu menyihatkan paru-paru

17. Omega 3 juga boleh memperbaiki masalah alahan kulit seperti eczema, psoriasis, dll

18. Mengurangkan demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE
      (lupus erythematosus)

19. Omega 3 juga membantu memperbaiki penyakit buah pinggang

20. Membantu menentang kanser paru-paru, payudara, kanser prostat dan kanser kolon.

21. Membantu meningkatkan kesihatan hati selepas pembedahan

22. Membantu pankreas pesakit kanser berfungsi dengan lebih baik

23. Memelihara fungsi-fungsi sendi

24. Mencegah penyakit gout

Testimoni





BAGAIMANA NAK BELI SHAKLEE PADA HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% daftar sekarang sebagai Ahli Shaklee dan nikmati potongan harga yang menjimatkan.

Klik untuk daftar sebagai Ahli Shaklee
==========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp

K

INGAT SHAKLEE
INGAT AHLIA HANAFI
JOM JAGA KESIHATAN😍


Bagaimana untuk hubungi saya?
Klik di link dibawah ini untuk sebarang pertanyaan👇👇👇




Mengapa mesti memilih Shaklee

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
 Terbukti Berkesan
 Terbukti Semulajadi
 Terbukti Selamat
 Harga Mampu Milik
 Halal

Saya doakan kesihatan anda bertambah lebih baik, kita berusaha merawat Allah jualah yang menyembuhkan.





COD SEGAMAT, JALAN TEMENGGUNG, BERATA, LUBUK BATU, GEMEREH, KG TASIK ALAI, BULOH KASAP, TAMAN SERI SERULING, TAMAN SERULING, TAMAN MEWAH, TAMAN REBANA, TAMAN MUHIBAH, BATU ANAM, TAMAN YAYASAN, KG JABI, JALAN PEMUDA, SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI

~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~
♡♡Ahlia Hanafi






















No comments:

Post a Comment

CARA PENGAMBILAN OSTENUTRIX SHAKLEE

Pengedar Shaklee Segamat:Cara Pengambilan OSTENUTRIX Shaklee Assalammalaikvvum Dan Salam Sejahtera Blog Kali ini saya nak kongsi...