Tuesday 18 June 2019

PENGEDAR SHAKLEE SEGAMAT:SUPLEMEN CoQ10 MEMBANTU MENINGKATKAN KECERGASAN KITA




Assalammualaikum dan salam sejahtera

Pengedar Shaklee Segamat:Suplemen CoQ10 Membantu Meningaktkan Kecergasan Kita

Entri kali ini berkaitan dengan CoQ10.Bagaimana suplemen CoQ10 me Bantu meningaktkan kecergasan kita.

Jom kita baca entri dibawah ini⤵️⤵️⤵️

Jika mengalami rasa lemah, mudah penat dan cepat mengantuk, mungkin kita kekurangan CoQ10 dalam tubuh kita. Bagaimana nutrient ini membantu pesakit jantung?

“Salam doctor. Saya mudah mengalami keletihan dan mudah mengantuk. Rasa macam tiada bertenaga. Saya sudah buat pemeriksaan doctor, dan doctor mengesahkan tekanan darah saya normal, saya tidak mengalami diabetis dan tahap kolestrol juga normal. Pemeriksaan ECG juga normal. Cuma degupan jantung saya agak perlahan walaupun doctor kata ia normal. Nadi saya antara 60-70 beat/minit. Doktor mencadangkan agar saya mengambil suplemen CoQ10. Cuma dia tidak menerangkan bagaimana saya dapat manfaat dari pengambilan CoQ10. Mohon pencerahan. Terima kasih”

Coenzyme Q10 (juga disebut sebagai CoQ10 atau Q10 saja) adalah suplemen yang baik untuk mereka yang mengalami rasa lemah, mudah penat dan cepat mengantuk. CoQ10 adalah nutrient yang mengandungi banyak unsur antioksida yang melawan radikal bebas yang merosakkan system kardiovaskular. Ia juga amat diperlukan dalam “mitochondria” (pusat penghasilan tenaga) yang berada dalam sel. Jadi CoQ10 sangat perlu sebagai antioksida dan juga nutrient yang penting dalam penghasilan tenaga. Kedua-dua fungsi CoQ10 ini akan meningkatkan meningkatkan fungsi jantung dan meningkatkan kesihatan jantung.



Shaklee memperkenalkan ❤️CoQ-Trol Plus❤️formulasi baru yang lebih baik:

✅ Berkepekatan tinggi (100mg) CoQ10

✅ Kombinasi 2mg Resveratrol

✅ Kombinasi 5mg Tokoferol sebagai antioksidan

✅ Sistem penyerapan minyak zaitun yang dipatenkan untuk penyerapan unggul

✅Bebas Gluten

Coq-trol

Juga dikenali sebagai adik vivix. 😊😊

Jom tengok apa FUNGSI nya..

5 fungsi Utama Q10 dalam meningkatkan fungsi keseluruhan badan ialah:



1. Tenaga yang Berkekalan
2. Peredaran Darah yang Sihat
3. Sistem Reproduksi yang Sihat
4. Kulit yang Berseri
5. Meningkatkan Fungsi Kognitif

Hanya 1 tablet sehari untuk tahap kesihatan yang lebih baik

Testimoni







K

INGAT SHAKLEE
INGAT AHLIA HANAFI
JOM JAGA KESIHATAN😍


Bagaimana untuk hubungi saya?
Klik di link dibawah ini untuk sebarang pertanyaan👇👇👇




Mengapa mesti memilih Shaklee

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
 Terbukti Berkesan
 Terbukti Semulajadi
 Terbukti Selamat
 Harga Mampu Milik
 Halal

Saya doakan kesihatan anda bertambah lebih baik, kita berusaha merawat Allah jualah yang menyembuhkan.





COD SEGAMAT, JALAN TEMENGGUNG, BERATA, LUBUK BATU, GEMEREH, KG TASIK ALAI, BULOH KASAP, TAMAN SERI SERULING, TAMAN SERULING, TAMAN MEWAH, TAMAN REBANA, TAMAN MUHIBAH, BATU ANAM, TAMAN YAYASAN, KG JABI, JALAN PEMUDA, SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK, BRUNEI

~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~
♡♡Ahlia Hanafi










No comments:

Post a Comment

CARA PENGAMBILAN OSTENUTRIX SHAKLEE

Pengedar Shaklee Segamat:Cara Pengambilan OSTENUTRIX Shaklee Assalammalaikvvum Dan Salam Sejahtera Blog Kali ini saya nak kongsi...